Treening- ja toitumiskavad

Enda hambaid sa parandad hambaarsti juures, enda tervist käid kontrollimas spetsialisti juures. Enda juuksed sa usaldad juuksuri hoolde ja isegi enda autot sa ei paranda ise, vaid viid hooldusesse ekspertide juurde.
Miks sa raiskad aega enda vormimisele, kui võiksid usaldada selle ekspertidele ja saavutada ilma kompromissideta tulemus, millest unistad – mida sa väärt oled?

Personaaltreening on kõige efektiivsem viis jõuda soovitud tulemusteni. Algajale treenijale on personaaltreening ainuõige valik.
Esimesel kohtumisel hindan sinu füüsilist vormi, valin vastavalt sinu eesmärkidele sobivad harjutused ja raskused ning mis kõige tähtsam – õpetan sind treenima õige tehnikaga.
Regulaarsed treeneri ja kliendi kohtumised muudavad treeninguprotsessi vaheldusrikkaks ning seatud eesmärgid saavutatakse palju kiiremini.
See on aeg, mille ma pühendan sinult sinule.

Mina usun, et iga inimene on erinev ja treeningkava koostamisel võtan arvesse nii sinu varasemat sportlikku tausta, eelnevaid vigastusi kui sinu poolt soovitud eesmärki. Seejuures võtan arvesse tingimusi, kus hakkad treenima ‒ kas kodus või spordisaalis.
Määran harjutused ja koormuse, mis toetavad just sinu eesmärki, olgu selleks kaalu tõstmine või langetamine, lihaste arendamine või aeroobse võimekuse suurendamine.
Kava kokkupanekuks peaksime kohtuma vähemalt kaks korda. Just nii saan olla kindel, et oled harjutuste tehnika selgeks saanud ning valmis iseseisvalt treenima.

Olenemata sellest, kas soovid oma kehakaalu langetada rasva arvelt või tõsta lihaste arvelt, ei saa üle ega ümber ilma õige toitumiseta.
Tervislik toitumine ei pea olema raske või üksluine. Minu koostatud toitumiskava tagab keha varustamise kõigi vajalike toitainetega õigel ajal ja õiges koguses. See kaotab liigsed isud, kiirendab ainevahetust ning annab igapäevatoimetusteks lisaenergat.
Võid avastada, et saad süüa hoopis rohkem kui enne: kõht on täis ja kaal liigub soovitud suunas. Toitumiskava panen kokku detailselt, arvestades just sinu vajadusi, päevakava ja eesmärki.

5x pakett annab esmased teadmised ja oskused iseseisvaks treenimiseks jõusaalis. Kui sa tunned, et suudad edaspidi ennast ise piisavalt motiveerida ja minu poolt antud juhiseid jälgida, siis on see pakett just sinule.
Kohtumiste käigus töötame välja just nimelt sinule kõige sobivama treeningkava ning paneme paika plaani, kuidas saavutad enda eesmärgid.

10x pakett on neile, kes tunnevad, et neil puudub piisav motivatsioon, kes vajavad järjepidevat tuge ning soovivad treenida koos treeneriga kuid nad ei soovi ennast pikaajaliselt siduda.
Kohtumiste käigus õpin sind paremini tundma, koostan sulle nii personaalse toitumis- kui treeningkava ning olen sulle terve protsessi vältel alati toeks.
Kümme kohtumist on piisav aeg, et õppida sind veel paremini tundma, arvestama veel rohkem sinu soovidega. Me jõuame kohandada sinu toitumis- ja treeningkava veel täpsemaks ning ma jõuan sulle jagada piisavalt õpetussõnu, kuidas muuta treeningud ja toitumine mitte lühiajaliseks protsessiks vaid elustiiliks.

Kaalulangetamisel ja tihti ka lihasmassi kasvatamisel tehakse suuri vigu, mis pidurdavad või isegi nullivad arengu. Soovitakse liiga kiireid ja radikaalseid tulemusi – kohe nüüd ja praegu!
Just liigne kärsitus võib viia raskete tervisekahjustusteni, nagu näiteks toitumishäired või hormonaalsüsteemi kahjustused. Selleks, et kaotada kaalu tervislikult ja lihasmassi säästes on vajalikud põhjalikud teadmiseid.
Pole mitte mingi raskus panna klient treenima mitu korda päevas, seejuures lubada tal süüa ainult kapsast ja kana. Mingil perioodil kindlasti dieet toimibki ja kaalunumber kukub kolinal – aga edasi? Kui kaua sa suudad ennast piinata? Varem või hiljem on see dieet määratud ebaõnnestuma.
Minu abiga sa ei pea elama jõusaalis ja kannatama nälga – minu abiga saavutad sa tulemuse, mis saab sinu elustiiliks ja jääb püsima.